General
-
77 votes
-
FED IDE MED BILLIGERE NATLØB
JEG HAR ALLEREDE VÆRET PÅ DET FØRSTE NATLØB OG SKAL OGSÅ 3-4 GANGE I FERIEN. KAN DET IKK VÆRE SÅRN ALTID ???
68 votes -
Konkurrencer
Synes det er en god ide at holde nogle flere konkurrencer. Fx. flere konkurrencer på natløbet i racerbilspiller - det er hyle griner :-)
52 votes -
Nye spil
ved egentlig godt at der er mange skodspil der udkommer hele tiden, men derfor kunne I godt få lidt nye spil lidt oftere.
40 votes -
Commander & Coner konkurrencer
Jeg synes der mangler flere Commander & Conquer Zero Hour konkurrencer med tilsvarende premier som i de andre konkurrencer:) ( da jeg er mere til strategi) hehe
32 votes -
Single Player Spil
Jeg ved godt det er en Computer cafe med mange multiplayer spil, men for andre der ikke kommer i nattetimerne eller som ikke er her når der er mange mennesker kunne det være fedt - tror jeg i det mindste - hvis der også var lidt flere Single Player spil. Gerne også nogle lidt Old school nogen.
The Elder Scrolls: Oblivion for eksempel. Der findes også mange utrolig gode mods til det, som gør det meget sjovere.Tanker, ideer?
24 votes -
Dobbelt op
Var det ikke noget med dobbelt op på et bestemt tidspunkt ligesom man har på fx. Karisma og The Beach ? Personligt synes jeg det er nice med valuta for pengene.
18 votes -
Online chat
Jeg foreslår en form for chat funktion/væg på hjemmesiden, således at man kan spørge og få svar hurtigt. Enten mellem cafeen og brugere, eller en væg for alle :)
11 votes